Vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Amazing - WaarBenJij.nu Vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Amazing - WaarBenJij.nu

Vertrek uit Athene

Door: Theseus the Amazing

Blijf op de hoogte en volg Theseus

04 Juli 1217 | Griekenland, Athene

Het was een maandagochtend en het was warm, in de snikkend hete zon stond ik te wachten. Te wachten op de boot naar Kreta. Die ochtend was ik nog haastend mijn koffer aan het pakken: Toilettas, een toga, wat zonnebrand, en nog wat dingen. Bijna wilde ik samen met mijn vader naar de haven vertrekken maar een gedachte kwam bij me op: 'Shit, mijn telefoon!' Die had ik natuurlijk nodig om foto's van de Minotaurus te maken. Snel rende ik mijn kamer weer in en met mijn gloednieuwe Iphone x kwam ik weer teruggelopen. Nu waren we klaar om te gaan. Terwijl we door de straten liepen begon mijn spanning te komen, kon ik die Minotaurus wel aan? Zou ik wel levend terug komen? Peinzend kwam ik met mijn vader aan in de haven.

Naast me stonden nog 13 andere kinderen in spanning af te wachten. De boot kwam aan varen, en meteen zag ik de immense grootte van de boot. Dit had ik niet verwacht! Een cruise boot! Met een zwembad! Hierin zou ik de aankomende dagen wel kunnen doorbrengen. Mijn vader vertelde me nog een paar aanwijzingen voor de reis: "Blablabla wel het witte zeil ophangen als je leeft! Blablabla". Ik luisterde maar met een half oor. Ik ging aan boord op het schip met de andere kinderen en de reis begon......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Hoi, ik ben Theseus. De geweldige minotaurusdoder.

Actief sinds 17 Jan. 2019
Verslag gelezen: 48
Totaal aantal bezoekers 748

Voorgaande reizen:

18 November 1217 - 23 November 1217

De zeereis richting Athene

06 November 1217 - 08 November 1217

Het verblijf op Kreta

04 November 1217 - 06 November 1217

De zeereis richting Kreta

24 Juli 1217 - 24 Juli 1217

De thuiskomst in Athene

13 Juli 1217 - 14 Juli 1217

Het verblijf op Naxos

04 Juli 1217 - 04 Juli 1217

Vertrek uit Athene

Landen bezocht: