De zeereis richting Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Amazing - WaarBenJij.nu De zeereis richting Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Amazing - WaarBenJij.nu

De zeereis richting Athene

Door: Theseus the Amazing

Blijf op de hoogte en volg Theseus

20 Juli 1217 | Griekenland, Athene

We waren allemaal heel blij omdat ik de Minotaurus had vermoord. Ik was echter ook een beetje verdrietig omdat ik Ariadne achter heb moeten laten, maar tegen de god Dionysos moet je niet ingaan. Maar ja, dat is verleden tijd :). Waar ik ook verdrietig over was, was dat ik mijn telefoon had laten vallen, toen zat er dus een krasje in mij screenprotector waardoor ik nu dus een nieuwe moet kopen. We waren op Naxos in de ochtend nog even naar een leuk winkeltje gegaan, waar ik dus echt een super leuke toga heb gekocht, en ook eentje voor mijn vader. Alleen was een van de kinderen erg misselijk een heeft die mijn toga nu al ondergekotst :(.
Het was echt vet warm op de boot, maar met al het water dat af en toe over ons heen klotste was het echt super lekker weer. Op een gegeven moment toen het kind over mijn toga heen had gebraakt besloot ik naar mijn kajuit te gaan omdat ik natuurlijk even schone kleren aan moest doen en een nieuwe screenprotector moest bestellen. Daar werd toen rond 7 uur echt heel lekker eten bezorgd, we kregen giros. Daarna ging ik met een goed gevulde maag lekker naar bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Hoi, ik ben Theseus. De geweldige minotaurusdoder.

Actief sinds 17 Jan. 2019
Verslag gelezen: 41
Totaal aantal bezoekers 751

Voorgaande reizen:

18 November 1217 - 23 November 1217

De zeereis richting Athene

06 November 1217 - 08 November 1217

Het verblijf op Kreta

04 November 1217 - 06 November 1217

De zeereis richting Kreta

24 Juli 1217 - 24 Juli 1217

De thuiskomst in Athene

13 Juli 1217 - 14 Juli 1217

Het verblijf op Naxos

04 Juli 1217 - 04 Juli 1217

Vertrek uit Athene

Landen bezocht: